Metoda i nasze wartości…

1. Native speakers w każdej grupie przez cały dzień
Do każdej grupy żłobkowej i przedszkolnej jest przypisany min. 1 nauczyciel obcojęzyczny, który mówi do dzieci tylko w języku angielskim. Dzieci uczą się języka obcego nie tylko w trakcie zajęć, ale przede wszystkim w naturalnych sytuacjach i interakcjach z nauczycielem. Tak rozwijają się dzieci dwujęzyczne.

2. Multisensoryczna nauka języka (polisensory approach)
W Baby Steps dzieci poznają język obcy wszystkimi zmysłami (wzrok, słuch, dotyk, węch, smak, ruch). Multisensoryczne uczenie się pozwala angażować więcej niż jeden zmysł w celu przetworzenia informacji. Aktywizacja wszystkich zmysłów znacznie podnosi efektywność nauczania, także dlatego, że każde dziecko uczy się inaczej (różne rodzaje inteligencji – Multiple Intelligences). W Baby Steps planujemy dziecięce aktywności w taki sposób, aby odpowiedzieć na potrzeby każdego z małych uczniów.

3. Angielski every day
Dzieci otrzymują conienną porcję ciekawych zajęć w języku angielskim dostosowaną do wieku.
W grupach żłobkowych zajęcia językowe przenikają się z zajęciami dydaktycznymi w j. polskim w zależności od możliwości i umiejętności skupienia się przez naszych najmłodszych podopiecznych.
W grupach przedszkolnych dzieci są bardziej gotowe na przyswajanie wiedzy i tu native speaker prowadzi codziennie swój blok różnorodnych, aktywizujących zmysły zabaw i zajęć.

4. Wyznawane i szanowane wartości
Baby Steps to nie tylko nauka języka obcego… Wyznajemy i szanujemy …. Rodzicielstwo bliskości, podejscie BLW w karmieniu dzieci, zajęcia sensoryczne bazujemy na elementach Montessori, slow adaptation (dziecko nadaje rytm adaptacji)